Ben je voor zelfmoderatie?

Zou het niet handig wezen als we zelf slechte vragen, antwoorden en reacties kunnen wegstemmen? Een zelfregulerend systeem waarbij we niet meer afhankelijk zijn van moderatoren.
Dus heeft een vraag bv 5 thumbs down gekregen: weg is hij.
Ik denk dat het de kwaliteit ten goede zou komen als een hoop kulvragen GV niet langer zouden vervuilen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou een prima toevoeging zijn aan het bestaande systeem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (8)

Je kunt je eigen vragen en antwoorden toch verwijderen...

Doe dat dan... Dan kost het je maar een puntje...

RARE VRAAG...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij denkt nu dat je antwoord goed is, alleen je hebt al 2 thumbs down gekregen, als je er nog 3 zou krijgen is je vraag foetsie. Dus ik denk in dit geval dat jij de vraag niet snapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... Jawel hoor snap ik goed.. Don´t mess with the rules, they are set...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okidoki ;)
Wat voor de éen een "kulvraag" is, kan voor een ander wél belangrijk zijn: Nee dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zou ik een slecht plan vinden. Ik verwcht dat je dan een over en weer van thumb downs krijgt. Een soort vergeldingsysteem; jij geeft mij een -1 dus geef ik jouw ook een -1. Daarnaast, wie bepaald of een vraag of antwoord goed is. Het is nogal subjectief. Wel zou het goed zijn om goede vragen en antwoorden te stimuleren. Misschien een idee om en vraag van de week of GV'er van de week in te stellen. Of bijvoorbeeld in het staatje "top 5 van de week" niet de meeste punten maar de meeste goede antwoorden of de meeste +1 te hanteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als het over deze vraag alleen gaat, waar ik nu op antwoordt dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een slecht plan...

Ik denk dat de moderators er juist voor zijn om dit goed te regelen. Anders kan GV wel eens in 2, 3, meer verschillende fronten lopen doordat er van bepaalde mensen alleen maar vragen, worden weg gestemt...

En wat is het volgende. Het weg stemmen van gegeven antwoorden...

Misschien niet alleen een slecht, maar ook een belachelijk plan als je het mij vraagt...

Als je dit wilt moet je misschien een eigen besloten clubje op een andere site beginnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
>+1 voor de afsluiter.
Voor de een zijn het kulvragen en voor de ander niet. Het beste is om vragen die je niet aanstaan links te laten liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dat kan toch ook al een beetje met de duimpjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij bertreft mogen alle vragen eraf die over het Goeievraagsysteem zelf gaan: wat een gelul over duimpjes, punten, moderators en spelregels! Deze vraag dus ook.
Gebruik een website nou gewoon waarvoor hij bedoeld is en ga niet de hele tijd zeuren over hoe het werkt.

Zo. Nou heb ik één keer meegedaan aan die sitevervuiling en voortaan negeer ik al die onzinvragen weer.