Hoe maak je een voor-ingevulde link naar social media?

Ik heb een website en daar heb ik links naar twitter en facebook en nog enkele anderen, maar ik wil niet naar de hoofdpagina linken en niet naar een eigen aangemaakte pagina. Maar ik wil dat na het klikken op de link bijvoorbeeld bij twitter al is ingevuld in een tweet venster dat men nu op mijn website zit en dat het een leuke website is. Hoe maak je zo'n link?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zoiets ja

Antwoorden (1)

Probeer dit eens:
http://www.alexpoole.name/php_stuff/tweet-this-generator.php
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een mooie die lijkt zeker te werken. Ik heb alleen ook nog zoiets van facebook hyves en linkedin nodig.
bamibal
13 jaar geleden
Kwestie van even zoeken! Voor facebook kijk je hier:
http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke thanks. als ik nog een plus kon geven dan zou ik dat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan bij die van facebook alleen niet vinden welke nu is voor alleen de link. Ik zie wel de like button maar dat wil ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Want ik heb zelf een button, ik heb alleen de link nodig zodat je net als met twitter een bericht kan schrijven naar je vrienden.