Hoe moet je favoriten ,als je met firefox werkt ,vastzetten?

met IE6 of IE7 kan je die links vastzetten voor het gemak nu zi en ze alles bovenaan op een rijtje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In Firefox zijn het bladwijzers.
Je maakt zo een bladwijzer door op het doorzichtige sterretje na de URL te klikken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kies voor: Bladwijzer van deze pagina maken in het menu: Bladwijzers
(sneltoetscombinatie Ctrl+D).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ctrl+d gebruiken en je kunt in je adresbalk op het sterretje klikken. Daarna evt. een naam opgeven. Met ctrl+b open je de lijst met bladwijzers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een site bij favorieten wil zetten, klik je met de rechtermuisknop in de pagina en kies je uit het rijtje dat verschijnt; "bladwijzer voor deze pagina maken ".