Waarom leveren duimpjes omlaag geen strafpunten op ? Duimpjes omhoog leveren punten op, waarom omlaag niet dan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen gaan zieken (er is hier een aantal mensen dat regelmatig negatieve duimpjes geeft zonder enige reden is me inmiddels al opgevallen. In de incidentele gevallen dat ik een minduimpje geef (eigenlijk alleen als een antwoord echt helemaal fout is) geef ik er een uitleg bij).

Daarnaast: Als iemand hoog staat en een ander staat op het punt hem in te halen, dan kan het zijn dat die persoon besluit om minpuntjes te geven op alle antwoorden van zijn achtervolger om hem maar achter zich te houden.

(maar ja, de achtervolger kan dat dan ook)....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Plusduimpjes worden gegeven i.p.v. een extra antwoord als het goede antwoord er al staat.
Minduimpjes als het antwoord eigenlijk een reactie is of echt fout. Hier wordt daar niet goed mee omgegaan en ze worden onterecht gegeven.
Ik zag het zelfs een keer bij het eerst gegeven en beste antwoord. Ik heb daar dus wel een plusje gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig maar, anders kwam ik niet zover...

Daar is goed over nagedacht... Persoonlijke sentimenten worden hiermee uitgebannen... en dat is goed zo...

Toegevoegd op 22-05-2009 11:35:03
Kijk nu eens naar de link... Ik heb op het moment van schrijven 5 min-punten terwijl mijn antwoord als enige de waarheid weerspiegeld met bronvermelding...

Begrijp je nu waarom dat het zo goed is geregeld op GV?