Wat mis ik als ik geen Twitteraccount heb?

wat is er leuk aan Twitter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Ik vind Twitter onzin, als mensen willen weten wat ik aan het doen ben, moeten ze het maar vragen. Facebook en Hyves vind ik genoeg. Je kunt wel andere mensen volgen als je wil, ik doe dit met RSS-feed.

Het beste antwoord

Ik heb er vorige week eindelijk eentje aangemaakt, toen ik mee wilde discussiëren over een onderwerp bij een actualiteitenprogramma. Dat was wel aardig. Verder een beetje rondgekeken, en via de volger van een volger aan het adres van een vegetarisch afhaalrestaurant gekomen.

Ik ben dus (met enige tegenzin, tot nu toe vond ik Twitter onzin) mild positief. Maar niet meer dan dat, de rest van de week heeft mijn account stilgelegen. Het aan de wereld laten weten wat ik nu weer aan het doen ben, is niet echt een diepe wens van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Een extra contactmogelijkheid met de 'wereld'. Of je dit als een 'gemis' ervaart is aan jou....

Toegevoegd na 19 minuten:
En, ook niet onbelangrijk: Zolang jij nog geen Twitteraccount hebt, mist de 'Wereld' een mogelijkheid om naar jou te vissen: "Twitter waarschuwt voor phishing....."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je 'mist' dat je kunt laten weten dat je nu je tanden bent aan poetsen, nu op GoeieVraag zit, nu een boterham met pindakaas maakt, nu naar de Simpsons kijkt, nu je kat bent aan het voeren, nu bij Life 4 You bent, dat je koekjes op de grond hebt gegooid, dat je het niet eens bent met wat er wordt geschreven in jouw favoriete tijdschrift, dat je je verveelt en maar gaat twitteren, dat je een nieuwe Blackberry hebt gekocht, etc.

Als je dat wilt laten weten, moet je een Twitteraccount aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit me aan bij daydream, maar ik gebruik twitter toch ook voornamelijk om het nieuws te volgen, zo kan je als je bij de trending topics kijkt vaak wel zien wat er een beetje speelt, en de krant van mijn regio heeft ook een twitter account, waar een beetje de regionale nieuwtjes op worden gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kort maar krachtig: niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je niet kent, dat mis je niet!

Als je wel een twitter acc hebt dan mis je (tijdelijk) je vrijheid! Leuk hoor om iedereen te laten weten dat je piepers staat te schillen om vervolgens bonanza op dvd te gaan kijken.

Ik vind het een beetje suf, en mis er niets aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mist het vrolijke getwitter van je leeftijdsgenoten, net zoals je in de winter 's morgens het vrolijke getwitter hoort van de volgens in de tuin. Als ik mocht kiezen dan zou ik toch de vogels kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad twiiter is zo langzamerhand een prima alternatief voor een rss newsreader. Heb daarentegen zelf geen behoefte om een tweet te versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens vertel je met Twitter alleen maar wat je doet. En wat gaat een ander dat aan. KORTOM : NIKS
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag suggereert dat je in jouw geval helemaal niets mist.

Twitter is een instrument dat je voor veel dingen kunt gebruiken. Als jij niet het gevoel hebt dat het voor jou nuttig kan zijn, dan is het dat niet.

Hetzelfde geldt voor dingen als hyves, facebook en linkedin.

Het is gewoon een extra dingetje om contact te houden.

Persoonlijk gebruik ik het om interessante mensen te volgen en op de hoogte te blijven vanhet nieuws.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niks. Je wint er alleen maar tijd mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks

het is je eigen keus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net als jij geen Twitter, en toch vermaak ik me prima op de pc. Dat komt misschien ook omdat ik niet zo van sites zoals msn en hyves ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
missen doe je nix maar het is wel een handig tooltje om eens uit je stramien van je eigen sites te komen
en wellicht nieuw en interessante dingen te ontdekken
capthavoc