Hoe kan ik al mijn mappen, bv; mail van hyves etc. synchroniseren met de Mail app van Apple?

Ik wil al mijn submappen synchroniseren, maar dit lukt niet.
Nu heb ik Pop3 instellingen, hoe wijzig ik het zodanig dat ik dit wel kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kun je doen door IMAP te gebruiken in plaats van POP3. Bij POP3 haal je alles binnen en bewerk je lokaal op je computer. Bij IMAP echter bewerk je direct op de server en zullen mapjes en gelezen/ongelezen berichten op al je apparaten overeenkomen.

Of je email provider IMAP ondersteunt hangt af van de provider, maar GMail bijvoorbeeld ondersteunt dit standaard.

In je Mail app op je Mac zal dit betekenen dat je je account verwijdert en opnieuw aanmaakt met IMAP als protocol ipv POP3.