heb een laptop overgenomen, werkend gezien, maar thuis krijg ik de telkens de melding: ongeldig ip adres, hoe kom ik nu op internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je moet op jouw computer de instellingen voor jouw modem / provider overnemen. Welke dat zijn, staat in de boekjes van je modem / provider.

zie ook http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=10154
http://documentation.netgear.com/dg834pn/nld/208-10025-01/DG834PN-2-09.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt nog de instellingen van diegene waar je hem van over hebt genomen
even opnieuw alles van de verbinding nalopen en je eigen verbinding maken
modem even 30 sec van de stroom en weer aansluiten wil ook wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Static IP omzetten naar Dynamic IP

Dit doe je in de eigenschappen van je netwerkkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die laptop staat nog ingesteld op het netwerk waar hij vandaan komt.
Zoek eens een PC-expert die het opnieuw voor je kan instellen.