waar kan ik mijn internetcode vinden?

ik heb windows 7.

Toegevoegd na 12 minuten:
de code die ze vragen als je via je mobiel gebruik wilt maen van ht internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met een internetcode?

Het beste antwoord

Ik denk dat je een beveiligingscode bedoeld om gebruik te kunnen maken van draadloos internet.

Deze code kun je vragen aan degene die het draadloos internet heeft ingesteld of je kunt het terugvinden in de papieren van de provider.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben degene die het heeft ingesteld maar ik ben het vergeten.
en die papieren heb ik alemaal weggegooid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je een probleem. Er zit niks anders op dan het wachtwoord proberen te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal het proberen, dankje voor je antwoord.
peace!

Andere antwoorden (2)

Op de achterkant van je modem zit meestal een stickertje waar heel wat op te vinden is.

Verder zou je (als je nog niks veranderd hebt) met standaard gegevens in kunnen loggen in je modem.
Door dit in te typen in je adresbalk in je browser: 172.19.3.1

groetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
als ie vraagt om in te loggen,
werkt meestal:
Gebruikersnaam: User
Wachtwoord: User

Of

Gebruikersnaam: Admin
Wachtwoord: Admin

Of

Gebruikersnaam: User
Wachtwoord: user
of als je al een eigen hebt..

Toegevoegd na 3 minuten:
172.19.3.1 werkt waarschijnlijk niet voor je modem..
als je naar start > cmd intypen >cmd (opdrachtprompt) openen.
En dan intypen:

Ipconfig
En dan de adres kopieëren die staat bij:
Standaardgateway. . . . . . . . . : ***.***.*.*

Kopieëren doe je door rechtermuisknop > markeren te klikken.

Groetjes

Toegevoegd na 4 minuten:
Dan kun je, als je eenmaal in je modem bent, het een en ander veranderen.

Ik weet niet zeker welke internetcode je bedoelt..
Wachtwoord of de ''code'' van je modem waaraan die te herkenenn is?

Groetjes

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je je wachtwoord niet meer weet.. helpt het wellicht het te resetten. (kan door een punt oid in een klein gaatje in de modem te steken, meestal aan de achterkant bij de aansluitingen) en dan via een kabel (breedband, adsl) je computer/laptop op de modem aan te sluiten.
Dan heeft ie weer fabrieks wachtwoord en dat is meestal ''admin''

Toegevoegd na 8 uur:
soms kan het fabriekswachtwoord ook niks zijn, dit verschilt per modem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou nou, om nu al met een min te gooien. Het is helemaaaal niet duidelijk wat de vragensteller bedoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet zeker wat de vragensteller bedoelde inderdaad.. daarom heb ik ook in me laatste toevoeging gevraagd welke code ze bedoelde..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry voor de onduidelijkhed, maar de code die ze vragen als je via je mobiel gebruik wilt maken van het internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft de vraagstelster een min gegeven alleen heeft ze geen uitleg gegeven. Als het niet de vraagstelster was dan zit iemand onnodige minnetjes uit te delen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee weer een minnetje erbij.. @ Anonieme minners:
zet dan op zn minst ff reactie erbij waarom.. Peace.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
raamklaza: ne ik was het niet ciao
De code om via je mobiel (gsm) op het internet te komen (GPRS). Dat heeft niets te maken met Windows 7.

Het heet de APN (access point name), welke samen met een gebruikersnaam en wachtwoord komt. Op de site van je provider kan je de meest actuele instellingen vinden.

Hier is een lijstje voor de meest voorkomende providers:

http://www.palmclub.nl/faq/24391/Palm/Mobiel-Internet/Wat-is-GPRS-en-hoe-stel-ik-het-in-op-mijn-smartphone.html