Waarom kan ik niet meer reageren op het forum?

Ik krijg elke keer als ik wil reageren een foutmelding (rode tekst met "dit veld is vereist"). Er is alleen geen veld om in te vullen (lijkt het).
Als toevoeging omdat het wellicht wat cryptisch is:
- Het gaat om Goeievraag forum
- Ik ben ingelogd
- Mijn account is geverifieerd (althans, dat zou het moeten zijn).
- Ik heb geprobeerd in meerdere draadjes te reageren.
- Ik gebruik Google Chrome in een Windows 11 omgeving.

9 maanden geleden
in: Internet
1K
Bordensteker
9 maanden geleden
Ik heb dat probleem blijkbaar niet.
SimonV
9 maanden geleden
Gebeurt ook met uitgeschakelde extensies of andere browser?
soePettaN
9 maanden geleden
Welk forum?
Amadea
9 maanden geleden
Van Startpagina over GoeieVraag. Zie https://goeievraag.startpagina.nl/forum/
LeonardN
9 maanden geleden
Geen probleem hier
Win 10 Opera
Idd is het vaak even een andere browser proberen en als dat wel lukt kijken of het een extensie is in Chrome die een conflict geeft.

Antwoorden (1)

Af en toe wil het recaptcha-systeem - waarbij je door het aanklikken van voorwerpen op fotootjes bevestigt dat jij geen robot bent - niet goed werken. Het helpt vaak door (nadat je jouw getypte tekst eerst veilig gesteld hebt door deze te kopiëren) de pagina te vernieuwen en het opnieuw te proberen.
Amadea
9 maanden geleden
Thecis
9 maanden geleden
Binnen Chrome verschijnt het recaptcha item inderdaad niet. En omdat ik er niets mee doe (want niet zichtbaar), krijg ik de foutmelding. Helaas verandert het opnieuw laden hier niets mee, opnieuw opstarten is vanwege andere zaken waar ik mee bezig ben even teveel moeite. Binnen Firefox werkt het wel.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 maanden geleden
Dat klinkt als een ad blocker die teveel filtert. Zou dat kunnen?
Thecis
9 maanden geleden
Niet dat ik weet.