Wat is een goed alternatief voor MobileMe?

Wie heeft er ervaring met de Mobile Me diensten van Apple?
Hiermee kan ik probleemloos mijn agenda, contacten en e-mails synchroniseren met mijn pc, webmail alsook mijn iphone.

Ik gebruik dit nu al 2 jaar, en vindt het vrij duur voor de mogelijkheden dat het bied.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet toevallig een waardig alternatief hiervoor?

Het mag evenveel (of minder) kosten op voorwaarde dat het ook meer kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik kon kiezen. Tussen mobile me, gmail, yahoo enz. Ik heb toen gekozen voor gmail. Het is ook gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gmail doet alles wat mobileMe ook doet, maar dan gratis en synct met meer programma's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, MobileMe kan veel meer dan Gmail. Ik heb zelf Gmail en weet precies wat het kan. Kun je een website vanaf Gmail hosten? Ik noem zomaar even wat hoor...
Gmail, Yahoo en MobileMe zijn niet met elkaar te vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het idee dat ik tegen een apple fanboy praat, misschien wel met gevalletje stockholmsyndroom, maar ga er toch maar tegen in. Je kunt met Gmail een website maken (Onderdeel "sites")
De prijs tussen .Me en Gmail is inderdaad niet te vergelijken, de functionaliteit wel. Het ziet er iets anders uit Gmail gaat voor "Simpel en snel" en Apple gaat voor "een grafisch hoogstandje". Het is net waar je voor kiest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je krijgt geen reclame en Gmail kan syncen met ical en mail. Collega van me heeft het voor elkaar gekeregen, weet helaas niet hoe. Zal wel niet moeilijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Syncen met Mail kan zeker maar iCal lukt me met geen mogelijkheid. Maar ja, ik ben dan ook geen echte "Apple fanboy". Misschien kan Apple fanboy collega van wolgen de oplossing hier aandragen? Daar zouden cvanbevere en ik zelf in ieder geval wat aan hebben.
Een heel goed alternatief zijn de (gratis) diensten van Google. Je kunt vrijwel alles wat je met Mobile Me kunt, maar dan gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik me eerst maar eens wat meer verdiepen in de mogelijkheden van Mobile Me want zoals ik het nu zie, heb je geen idee wat je er allemaal mee kunt.
Je kut er in ieder geval veel meer mee dan MobileMe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dat geval zal Gmail prima voldoen. De functies die je nu noemt zitten ook in Gmail en dat is inderdaad gratis. Zelf heb ik ook een Gmail account. Meerdere zelfs.