Het antwoord is nee. IE8 geeft de mogelijkheid om een wachtwoord op te slaan alleen bij het inloggen. Je kan natuurlijk wel opnieuw uitloggen en dan weer inloggen. Dan krijg je de vraag weer of je het wachtwoord wil opslaan.

Mocht het opslaan van wachtwoorden per ongeluk uitstaan, dan kan dat weer worden hersteld:
menu Extra - Internetopties - tabblad Inhoud - subkop Automatisch aanvullen - knop Instellingen. Zet de onderste twee vinkjes aan.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja, als het goed is word je dat gevraagd en je kunt kiezen of je dat wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welke browser je hebt maar bij IE8 gaat het zo: je toetst je gebruikersnaam en wachtwoord in en drukt op inloggen, dan vragen ze of je het wilt opslaan. Dan kan je op ja op nee drukken. Je moet dat eerst doen voordat je kan inloggen.