Waarom zijn sommige forums zo snel en andere niet vooruit te branden?

Kan dit liggen aan een stuk sofware oid dat ze gebruiken en wat niet goed op mijn pc werkt en wat ik er evt. voor moet installeren? Bij bepaalde forums slaat mijn pc zelfs regelmatig vast wanneer ik deze wil bezoeken, terwijl het bij anderen juist als een speer gaat en ik nooit noemenswaardige problemen heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er zijn 3 factoren afhankelijk.

1. De snelheid van de server waarop het forum draait. Goedkope servers in de US zijn vaak heel traag omdat ze duizenden websites laten draaien op 1 computer(server).
Wij stellen de snelheid van de server voorop!!

2. Het forum software (script) dat gebruikt wordt. Sommige scripts zijn licht en snel.

3. De taal waarin het forum gemaakt is. Het kan zelfs zo zijn dat er flash banners draaien en dat dit niet lekker draait op uw browser.

Antwoord vastslaan PC
Mijn advies. Probeer eens op andere computers dezelfde forums te bezoeken en kijk of die computer ook vastslaat.
Indien dit niet het geval is dan weet u dat uw computer een probleempje heeft.

Ik heb niet alleen een analyse gegeven, maar ook de oplossing. Ik hoop dat dit u verder helpt.