Kan VLC Web plugin niet laden, hoe los ik dat op?

Soms als ik een filmpje of geluidfragment wil afspelen op het internet dan doet die het niet en staat er: Kan VLC Web Plugin niet laden.
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg dat ik het wel gewoon kan afspelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb alles van VLC verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet.
SimonV
10 jaar geleden
Wellicht kun je googelen op:
https://www.google.nl/#q=vlc+web+plugin+not+loading&tbs=qdr:y2 Ik vond iemand die dit probleem ook had: hij installeerde de nieuwste versie van Chrome en het probleem was opgelost.

Antwoorden (1)

In dit soort gevallen werkt het meestal wel om de betreffende software cq plug-in van de pc of laptop te verwijderen en de software daarna opnieuw te installeren, kies dan wel de nieuwste versie.