Mijn favicons kloppen niet meer, wat kan ik doen?

Mijn favicons (plaatje bij een url) kloppen niet meer. Bij mijn Werkbalk Favorieten niet meer en gewoon wanneer ik aan het surfen ben. Bij Google krijg ik bijvoorbeeld de favicon van PowNed.

Toegevoegd na 43 minuten:
Ik gebruik IE 8.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke browser gebruik je? anders krijg je geen specifieker antwoord.

Het beste antwoord

Even de cache van je browser weggooien/geschiedenis verwijderen. Dan moet t weer kloppen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dit niet werkt is t wel ff handig als je verteld welk systeem en browser je hebt, zodat er gerichter naar een oplossing gezocht kan worden.

Toegevoegd na 21 minuten:
Zelf cache legen in IE8 doe je zo:
1. Klik op Beveiliging of Extra (Tools)
2. Klik op Browsergeschiedenis verwijderen (Delete Browsing History)
(Alternatief voor stap 1 en 2: Ctrl + Shift + Del )
3. Kies de gewenste functies

Toegevoegd na 21 minuten:
Gelijk even een linkje voor veelgebruikte browsers om de cache te legen:
http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik IE 8.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf cache legen doe je zo:
1. Klik op Beveiliging of Extra (Tools)
2. Klik op Browsergeschiedenis verwijderen (Delete Browsing History)
(Alternatief voor stap 1 en 2: Ctrl + Shift + Del )
3. Kies de gewenste functies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja.. Daarnaast niet vergeten om de instellingen van favorieten te behouden niet aan te vinden en de website met een verkeerde favicon geopend te hebben. Maar erg bedankt, ze kloppen weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede toevoeging! Leuk te horen dat ze weer werken :)