Hoe registreer ik een domeinnaam zonder creditcard?

Ik ben niet ik het bezit van een creditcard. Weet iemand een host (niet te duur) waar ik het zonder card kan registreren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Mijnhostingpartner.nl

30 euro per jaar, en je kunt er met paypal en ideal betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij argeweb. .nl domeinen al voor 4.95 euro per jaar (Bij registratie voor 5 jaar) en betalen zoals je wilt:

Facturatie per e-mail en per post
Standaard stuurt Argeweb facturen per e-mail. Deze facturen kunt u dan ook direct online betalen indien gewenst. De factuur wordt als bijlage meegezonden in de e-mail. Indien u een factuur liever per reguliere post ontvangt, dan kunt u dit aangeven via www.customersite.nl. Dit kan bij het kopje "algemeen" en dan "voorkeuren".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je hier gratis registeren: http://www.000webhost.com/537237.html

*het is allemaal gratis
*1500 MB aan webruimte
*100 GB of data transfer
*PHP and MySQL support with no restrictions
*cPanel control panel
*Website Builder
*geen reclame die er automatisch op komt!