waar kan ik dunya en desie de film kijken

hoi ik wil zo graag de film dunya en desie kijken weet iemand waar ik die film kan kijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (4)

Je kon het eerst op uitzendinggemist kijken, alleen het is offline gehaald. Je kan nog wel een torrent zoeken via thepiratebay.com of via nieuwsgroepen van de film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op bol.com
Of op youtube
Of zoek dunja en desie download op google.
Heb m pas nog op tv gezien echt grappig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film is nu voor een paar euro te koop bij de Free Record Shop, ik zag hem daar gisteren nog liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Upc on demand staat de film ook. Veel plezier met de film