Is er een app voor de ipad en iphone om aantekeningen te maken bij boeken en de vertaling van woorden op te zoeken?

Ik heb dieverse boeken in epub en PDF formaat. Ik kan ze lezen met app IBook. Ik kan dan alleen een virtuele bladwijzer neerleggen. Ik zou ook graag aantekeningen willen maken (los van het boek opgeslagen) en eventueel een woord selecteren zodat opgezocht wordt wat de vertaling is (bij een Engels boek). Bestaan deze readers voor de Ipad (of iPhone) en kan dat met het PDF of epub formaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan notities gebruiken voor tekst en je kan Google vertaler gebruiken voor het vertalen maar dan moet je het eerst kopiëren en dan plakken, succes