Van een echte waterval heb ik wel wat plaatjes kunnen vinden - zie hieronder.

En ja: dit is echt. Ik ben hier ook geweest, en ik heb vanaf de bovenkant van de waterval, liggend in het water, over de rand gekeken - 100 meter diep, maar je ziet de bodem niet omdat de waterval de hele kloof vult met mist.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben jij dat?
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee. Ik was wel op diezelfde plek, maar er was geen fotograaf die met mij mee durfde om een foto te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, of sta je liever 'achter' de camera?
Wel een belevenis hoor.
Cryofiel
13 jaar geleden
Nee, het is lekker verfrissend.

Andere antwoorden (2)

Bedoel je zoiets?