gedownloade films moet je soms mbv een decoder bekijken, wat geld kost. Hoe kan je dit probleem omzeilen zonder de aanschaf v.e. decoder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
Dan heb je een verkeerd bestand gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat probleem heb ik nooit..
Kimath
12 jaar geleden
Ik download altijd via torrents en lees de comments voor het downloaden of het bestand ok is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn downloads gaan altijd via Bitlord die geen commentaar levert. BTJunkie doet dit echter wel. Dit probleem heb ik vaak met recente films. Er moet toch iets zijn om dit probleem te omzeilen. Je download wel een volledig bestand van minimaal 750 mb. Dit betekent dat deze melding gekoppeld is aan de film en dus ook ontkoppeld kan worden. Vb: "you should buy coralplayer to see this movie etc.".
Kimath
12 jaar geleden
Zelfs sl koop je dan die codec, dan werkt het nog niet denk ik.
Piratebay heeft wel comments. Ik gebruik zelf vaak torrentz.com dit is een verzamelsite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath ik denk ook dat, wanneer je gehoor geeft aan het verzoek, het de grootste miskoop van de maand zal worden. Ook denk ik dat je, zoals jOve ook al zeit, op je hoede moet zijn en blijven voor eventuele virussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Danit, ik gebruik voor het branden/converteren ook convertxtodvd. Maar voordat ik over ga tot het branden heb ik de film al van te voren bekeken. Mijn probleem speelt zich af vlak na het downloaden, dus op het moment dat ik de film voor de eerste keer probeer te bekijken.

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je gewoon dat je een bestand hebt gedownload dat jouw afspeelsoftware niet herkent.
Of het is een virus! Let daarvoor op!
Gebruik VLC player. Dat is gratis en speelt alles af. En zo niet, dan is het bestand of kapot, of een virus. Gebruik dat als stelregel.