Ik stuur twitter bericht met # erin. Bijv. #dbkamp2012. Berichten van anderen zijn zichtbaar die van mij niet. HELP?

Kan iemand mij helpen uit te leggen hoe ik bij mijn instellingen van twitter ervoor kan zorgen (als daar het probleem tenminste zit) hoe ik #-berichten die ik verzend ook zichtbaar krijg op betreffende #?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk staat je profiel op privé, dan werken hashtags niet.

Antwoorden (1)

Wellicht staat je profiel op beschermd zodat alleen je twitter-vrienden je tweets kunnen zien. Dit kun je uitzetten bij je profielinstellingen. Als dit niet het geval is, en je dus een openbaar profiel hebt, kunnen de tweets wel verschijnen in de lijstje. Maar hou er rekening mee dat een lijstje niet altijd direct update na het sturen van de tweet.