Hoe komt het dat elke keer als mijn screensaver ingaat, mijn verbinding met internet wordt verbroken?

Af en toe gebeurt het ook zonder dat de screensaver erop komt, maar vaak als ik even bij mijn laptop wegloop en later weer terugkom is de verbinding met internet verbroken. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en misschien wel weet hoe ik dit kan voorkomen? Mijn vriend zit op hetzelfde netwerk met zijn laptop, maar hij heeft hier geen problemen mee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

energie beheer uitschakelen op je netwerkkkaart. Dit doe je door in apparaat beheer de netwerkadapter tekiezen klik op het plusje endaarna dubbel op de nertwerk adapter. Op het tabbladd energie beheer haal daar het vinkeje weg bij de computer mag dit apparaat uitschakelen om engergie te besparen. klik op ok en sluit allle vensters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zodra je screensaver aangaat, wordt waarschijnlijk om stroom te besparen je netwerkadapter uitgeschakeld. Met als gevolg dat je internetverbinding wordt verbroken.
Je kunt de instellingen aanpassen via Configuratiescherm- Energiebeheer.
bamibal