Op welke website kan ik gratis een bestand uploaden, zodat anderen het er weer van kunnen downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.8K

Het beste antwoord

Je kunt kiezen voor gangbare sharing sites als Rapidshare, Megaupload, Hotfile etc. Dat zijn diensten waar je dan wel gratis kunt uploaden, maar downloaders moeten een abonnement hebben. Gratis downloaden kan ook, maar dan wordt je "gestraft" met vervelende reclame, irritante wachttijden, en afgeknepen downloadsnelheid.
Deze diensten zijn vooral bedoeld voor heel grote files, zoals films etc.

Voor kleinere bestanden (tot 50 MB) kun je deze eens proberen.
http://www.datafilehost.com/
Ik heb 'm nog niet zo lang geleden ontdekt, en voor zover ik het nu kan overzien gaat het prima, en hebben jouw downloaders ook geen last van wachttijden en andere
beperkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Via Google Docs kun je dat doen en door anderen te laten downloaden. Dropbox is ook iets, dat is een programma'tje waarbij je mensen met ook een Dropbox-account bestanden mee kunt delen, en ze dit dus kunnen downloaden tot 2 GB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
megaupload.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vandaag gebruik gemaakt van you send it. Je mag 1 bestand per keer doen (gratis dan). Ik heb er een zip bestand van gemaakt en zo 7 files (85 mb) gepost en de ontvanger kon het bestand zo downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.esnips.com/ en http://www.2shared.com/
Van de eerste moet je wel ‘lid’ worden om te uploaden, maar da’s gratis en probleemloos. 5GB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wetransfer.com is een soortgelijke dienst als yousendtit.com

Voordeel van wetransfer.com is dat je niet hoeft te registreren en dat je tot 2GB kunt versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ennn... je hebt ergens om naar te kijken tijdens het uploaden/downloaden! Beste site naar mijn idee.
Bij LeapFile kun je 30 dagen gratis uitproberen.