Wat betekend 'then he took an arrow to the knee' en waar komt het opeens vandaan?>

Ik zie het de laatste paar dagen onder een hoop video's staan als reactie, bijvoorbeeld bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=r2dnEAcPgEI&feature=g-u

"Jake used to be the normal one.... then he took an arrow to the knee"

Waar slaat dit op, en waar komt het opeens vandaan? :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In het pas uitgekomen spel The Elder Scrolls IV: Skyrim, zegt een bewaker in dat spel die zin. Iedereen vind dat een grappig verhaal, dus gebruiken ze het nu overal bij. In de bron zie je het filmpje waar een bewaker dat zegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Maar: Skyrim=TES V (IV=Oblivion)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, typefoutje :P