Pff, zo simpel.
Je gaat naar al je eigen www's en dan met je muis erover komt er een prullenbak en daarop klikken.
Kinderen stellen veel te snel vragen op GV
12 jaar geleden
Door gewoon een nieuwe www neer te zetten dan gaat de oude www weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Nee, die schuift dan door naar onder.
ga naar je www Bijv http://zomgitsjasper.hyves.nl/wiewatwaar/ (maar dan met jou hyves!) en dan staat er achter je www zo'n prullenbakje en als je daarop klikt word hij verwijderd! succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het Uw eigen Hyves is als volgt :

Als U op de hoofdpagina van Uw Hyves bent vlak ónder de Hyves logo ..staan de volgende onderdelen. Druk op VERWIJDEREN ( Prullenbakje)

Wijzig foto
Vrienden uitnodigen
Dit is niet OK
Updates
Tools voor beheerders
Promoot
Instellingen
Verwijderen
Groepsbericht

Als U bedoelt,om zelf jezelf te verwijderen,is het simpel..je drukt op Afmelden in de bewuste Hyves.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je maakt een nieuwe www met alleen een "spatie'" bijv. of je klikt op het prullebakje als je er met je muis overheen gaat. dat wil alleen niet bij iedere computer. raar maar waar!

succes!