Wie kent er een goede website waar je echt gratis foto's af kunt halen?

Als ik google op dit soort programma's, dan kom ik terecht op allerlei sites waar je toch voor moet betalen in de vorm van credits.
Ik zoek een website waar een breed assortiment aan foto's opstaat, van goede kwaliteit, die je gratis kunt gebruiken voor folders etc. Bestaat zo'n site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Dan moet je zoeken op stock photos. Er zijn betaalde versies en gratis.
Een site die ik vaak gebruik is www.sxc.hu

Toegevoegd na 55 seconden:
Wel goed kijken bij de voorwaarden van de foto, of je die commercieel mag gebruiken of niet!
Sommige foto's op die site moet je wel voor betalen, maar de meeste zijn gratis.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

op de volgende site staan heel veel links met rechtenvrije foto's. Hoop dat je er wat aan hebt.

http://www.mijnhomepage.nl/artikelen/wd/gratis-fotos.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze ken ik, maar vrijwel alle sites werken met het kopen van credits en zijn dus niet gratis.
Je kunt niet zomaar foto's gebruiken voor folders. Op heel veel foto's zitten rechten. dat is ook de reden dat je ze niet zo maar kunt downloaden
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
daarom dat de vraagsteller vraagt naar een website met stock photos, die mag je wel gebruiken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn miljoenen rechtenvrije foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juis, ik zoek dus naar een site met rechtenvrije foto's.
http://www.dreamstime.com/ is de grootste site met gratis foto's. Let wel op niet alle foto's zijn gratis te gebruiken of niet gratis te gebruiken voor commerciële sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien staat er hier iets tussen: http://www.pepermunt.net/foto/waar-vind-ik-fotos-op-internet-2.html

Er staat ook informatie op over het gebruik van foto's van het internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Photobucket.com
& flickr.com