Zorg dat je een spamfilter installeert. Meestal is dat in combinatie met je virusscanner te krijgen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Heel vaak heeft het afmelden bij reclame geen zin: dat betekent alleen maar dat de verzender van de reclameboodschappen weet dat het een actieve mailbox is waar iemand de mail bekijkt, ook de reclameboodschappen.
itsme
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

door je eigen bij de desbetreffende firma af te melden
vaak kun je onderaan de mail kiezen voor de button afmelden
als je deze stappen volgt dan krijg je geen mails meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je afmelden en als dat niet kan de afzender blokkeren dan gaan ze naar je verwijderde items.