Hoe krijg ik mijn subdomains zichtbaar op Google?

Ik wil als ik mijn domein in Google vind, een aantal subdomeinen onder het hoofddomein zichtbaar maken. Een hoop sites hebben dat, ik kom er niet achter hoe dat moet. SEO, maar hoe?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kan je URL toevoegen via http://www.google.nl/intl/nl/add_url.html
Dan heb je kans dat Google deze gaat indexeren.
Of je moet op andere sites (bv hoofddomein) die al wel bekend is in Google een link naar je subdomein plaatsen. Google zal die na verloop van tijd dan ook oppikken.
Google moet weten dat je site bestaat... :)