Website gezocht: fotoservice

Kent iemand een goede website waar je artikelen met je eigen foto's kunt afdrukken?

Dan denk ik bijvoorbeeld aan kalenders, agenda's, posters, drinkbekers, glazen, wenskaarten, ...

De websites extrafilm.be en vistaprint.be ken ik al.

Ik zou graag willen vergelijken, daarom ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ah.nl
deka.nl
hema.nl
kruidvat.nl
trekpleister.nl

Kortom de gewone plekken doen dit allemaal ook wel. Behalve de Hema hebben ze allemaal dezelfde afdrukcentrale.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Fujiprint.nl
De artikelen zijn niet echt duur en worden afgeleverd bij de dichtsbijzijnde fotozaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook de hema en en albertheijn zijn vrij goede site`s en ook nog goed te betalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een hele goede ervaring met de hema.
even op hun site bestandje downloaden en je kan echt alles laten bedrukken.
ben er nu al een jaar of 3 klant, zo tevreden ikke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruidvat is snel en goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Algemeen Dagblad heeft (dacht ik) vorig jaar een aantal fotocentrales vergeleken. Het ging dan wel om fotoboeken etc en niet om drinkbekers etc.
Het is ook belangrijk om te weten dat de voorkant van het proces (waar je de foto's "inlevert" en de achterkant van het proces waar de foto's bewerkt worden ook nog kunnen verschillen. De voorkant van het proces bepaalt de prijs die je betaalt en de achterkant van het proces bepaalt de kwaliteit van het product. Zo kunnen supermarkten A en B verschillende prijzen rekenen maar bij dezelfde centrale aangesloten zijn.