Op welke site kun je het leukste/mooiste kaarten maken?

Ik wil graag een verjaardagskaart voor iemand maken die bijna jarig is. Heeft er iemand nog goede ideeën (sites) waar ik dat maken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk initiatief. Klik op google en vul je vraag in, krijg je gegarandeerd een antwoord! Succes!!

Het beste antwoord

Een paar dagen geleden heb ik bij Kassa! een test gezien waarbij er werd getest op welke site je het best een (kerst)kaart kon laten maken. Er werd getest op mogelijkheden, gebruiksvriendelijkheid en papierkwaliteit.

Uit de test kwam www.Greetz.nl als winnaar! Op deze site kan je dus het best een kaart laten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je zou een kunnen kijken op http://www.hallmark.nl/
daar heb ik ook een aantal keer gebruik van gemaakt..echt leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
greetz.nl
mijn communie kaarten komen er van en ik heb er veel complimenten over gekregen dat ze mooi waren zeker proberen!!!