Je kunt er rekening mee houden dat de meeste mensen een scherm van 1024x768 of hoger hebben. Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je pagina meeschaalt met de grootte van het browserscherm.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een opmaak die flexibel is is het mooiste. Neem dus geen vaste grootte, maar bv 80% scherm dekking. Hou daarbij rekening met extreem hoge en lage resolutie (bv in je kop-plaatjes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
960 pixels in de breedte.

Dat getal is mooi deelbaar door 2, 3, 4, 5, 8, 12 en 16. Daardoor kun je mooie gelijke kolommen maken.