Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik andere favorieten verwijderen uit de werkbalk favorieten?

Al mijn favorieten zijn zichtbaar in de werkbalk favorieten in het mapje "andere favorieten". Ik wil deze verwijderen uit de werkbalk favorieten omdat ze ook zichtbaar zijn onder de knop favorieten en zo alleen maar onnodig ruimte innemen.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Links op klikken en kiezen voor verwijderen.
(Lees meer...)
fremar
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Helaas dit gaat niet met deze map. Met de andere favorieten wel overigens.
Oplossing van iemand die de map ook niet kon verwijderen: ga naar Favorieten / Beheer favorieten en verwijder of verplaats alles uit de map 'Andere favorieten'.
Dan verdwijnt de map vanzelf. Het lijkt nog steeds een bug van Edge te zijn.
Verplaats de favorieten van ‘Andere favorieten’ eventueel naar een nieuw aangemaakte map, zoals ‘Mijn andere favorieten’. Dan is het probleem opgelost.
Of ga over naar Chrome of Firefox en laat dit programma al je bladwijzers automatisch importeren. Dan kun je doorwerken zonder deze bug van Edge.
Zie hier een vergelijking:
https://www.itpro.co.uk/web-browsers/24796/best-browser-2020-chrome-vs-edge-vs-firefox
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Helaas, als ik dat doe ben ik al mijn favorieten kwijt. Ik wil alleen het mapje niet zichtbaar hebben in de werkbalk. Daar wil ik alleen mijn vaak gebruikte favorieten hebben staan.
SimonV
3 jaar geleden
Verplaats de favorieten van ‘Andere favorieten’ eventueel naar een nieuw aangemaakte map, zoals ‘Mijn andere favorieten’. Dan is het probleem opgelost.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding