Hoe komt het dat als op mijn laptop als ik hem enige tijd niet gebruik internet pagina's niet reageren ?

Heb al slow pc fighter geïnstalleerd, goede virusscanner en ook al een andere internet browser geprobeerd
Ik moet dan de pagina sluiten en opnieuw laden dan werken ze weer goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat bij alle webpagina's zo, of slechts bij sommige? Soms zit je in een "sessie". Dat wil zeggen dat de server van die webpagina bepaalde informatie bijhoudt over je huidige bezoek aan een website. Die informatie heeft meestal een verlooptijd. Als jij een poosje niets doet op die website, vervalt de sessie/informatie. Als je dan verder wilt gaan, moet je de boel opnieuw laden inderdaad. Dit klinkt echter niet helemaal als wat je vraagt, dus ik heb 't maar als reactie neergezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor je reactie ik zal er even op letten of dat zo is. Heb namelijk wel vaak dezelfde sites openstaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vaak dezelfde sites open hebt staan, zijn dat waarschijnlijk wel sites die het een en ander bijhouden over je bezoekje ja.

Het beste antwoord

waarschijnlijk zet je laptop je netwerkadapter ed uit zodat het dan altijd even duurt voordat je weer verbonden bent
kijk eens onder energie beheer of je de netwerkkaart op altijd aan kan zetten
dat scheelt
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1. Start
2. (Uitvoeren.)
3. powercfg.cpl {enter}
Stel alles in op: nooit harddisk uitschakelen.