Wat is de beste router die zorgt dat je met je laptop ook snel draadloos kunt internetten in de achtertuin?

Draadloos internet is in huis okee, maar in de achtertuin is het een ramp. Wie kan mij voorzien van een goede tip? Bij voorbaat dank.

Toegevoegd na 30 minuten:
afstand achtertuin en huis is 25 meter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb de router net onder de nok van mn huis zitten. Nu kan ik ongeveer 50m rond mijn huis verbinding maken.

voorheen was dat ongeveer 15m. De router hing toen in de meterkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

wat is de afstand tussen tuin en router?
En je internet snelheid wordt beperkt door je abbo. t is niet dat je van een snelle router opeens snel internet heb.

ik heb persoonlijk de al wat oudere linksys wrt54g en dat doet het prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je router voor nodig maar een extender kosten ca. 30 euro. Is gewoon een signaal versterker.

Toegevoegd na 13 uur:
Bedoel geen andere router
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
andere sterkere antenne op de router zal je afstand vergroten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep ! wat betreft antennes ....Hoogte is alles !!
Plaats je router zo hoog als mogelijk en je zal zien dat dit veel uitmaakt.
Je kan ook even googlen op zelfbouw wifi antenne.
Dan zie je vaak hele simpele oplossingen .