chatroom voor kinderen rond de 13, voor ipod touch?

ik wil gewoon met onbekende kinderen chatten op me ipod touch, zoiets als chatten.nl maar dan voor kinderen. tjetter vind ik heel leuk maar kan niet op ipod touch:(
graag ideeen? geen hyves ofso want dat heb ik al en ik wil niet dat je vrienden ofso moet worden, gewoon een chatroom waar je bijv. ook prive kan... pls help me!
mvg m (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit heb je al gevraagd onder een andere naam..!

Het beste antwoord

Bij topmodel.biz kun je chatten xD. Mjaa, dat is voor meisjes. Uhmm, op msn voeg je onbekenden toe en klaar is kees je kunt met iemand chatten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Onbekende kun je toevoegen door contactpersonen profiel en van die contactpersonen ook weer de profiel en zo gaat het door. Zo heb je uiteindelijk iemand die je echt TOTAAL niet kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Effe zoelen in de app stor op chatroulette en dan kom ke hele boel ban die dinhem tegen meeste
Zijn gratis ;p