Speel spel (gekocht) van Zylom. Bij afsluiten spel opent mijn browser automatisch de website van Zylom. Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Anders staat er misschien iets in de configuratie bestand (config.ini o.i.d) waardoor je dit kan instellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zorgen dat er geen internetverbinding tot stand kan worden gebracht. Gewoon tijdens het spelen de stekker er even uit trekken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je de eerste keer dat je dat gebeurt een optie aanvinken op die pop-up waarbij je aangeeft dat je die de volgende keer niet meer wil zien als je dat spel afsluit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het spel hebt gekocht, kun je Zylom zelf even bellen/mailen. Misschien weten zij daar wel antwoord op. Het is toch belachelijk dat als je iets koopt, en daar gewoon reclame in zit.