Is skype.nl iets anders dan skype.com?

Graag alleen antwoorden als je het zeker weet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Waarom staat er op skype.nl

**2.2c excl. BTW. Er wordt een klein starttarief in rekening gebracht.

13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat je er over nadenkt, de meeste mensen gaan klakkeloos van iets uit omdat de namen op elkaar lijken.
Annswers
13 jaar geleden
Dankje Raam

Het beste antwoord

Nee, dat is hetzelfde bedrijf. Skype.nl linkt ook door naar Skype.com.

Toegevoegd na 1 minuut:
Skype.nl is slechts de hoofdpagina in het Nederlands voor Skype.com. Waar je ook op klikt, je komt daarna op Skype.com terecht.

Toegevoegd na 10 minuten:
Die "2,2c excl btw" is raar. Waarschijnlijk bedoelen ze inclusief btw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Skype.nl is een subdomein van skype.com. Het maakt niet uit welke je gebruikt. Skype koopt alleen landdomeinen op voor de toekomst.