Hoe kun je de klassieke manier om plaatjes bij google te zoeken behouden? Want als ik klassiek kies, gaat hij weer op nieuw als ik afsluit.

Onderaan de google plaatjes page kun je voor klassieke weergave kiezen, dat weet ik, maar als ik internet explorer afsluit en weer opnieuw opstart, is het weer de moderne weergave.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
goeie vraag, ik vind die nieuwe weergave ook helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik zou dat ook graag ongedaan willen maken, ik vind het 3 keer niks.

Het beste antwoord

Vreselijk die nieuwe weergave! Een echte oplossing lijkt er niet te zijn, wat het beste werkt is de Duitse Google te gebruiken. Dus www.google.de in plaats van www.google.nl, deze Duitse google wordt gewoon in het Nederlands weergegeven en heeft nog steeds die fijne klassieke weergave voor afbeeldingen.