hoe kan ik (foutieve) e-mail adressen verwijderen van de inlogpagina van Marktplaats?

Als ik op Marktplaats een nieuw wachtwoord wil aanmaken met b.b.h. e-mailadres, dan onthoudt het systeem dit e-mailadres blijkbaar.
Bij het foutief intypen van dit e-mailadres wordt dit foutieve adres ook onthouden.
Wanneer ik nu op de aangemaakte account wil inloggen met bijv. inge@. . . .
verschijnt er een hele lijst met een i beginnende e-mailadressen waaronder ook foute en dubbele.
Hoe kan ik deze verwijderen??
Marktplaats biedt alleen de mogelijkheid om een e-mailadres te wijzigen en dan komt er weer eentje bij op het lijstje!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Antwoorden (1)

Wat je in dat geval zou kunnen proberen: alleen de beginletter van de foute e mailadressen intypen, zodat de hele lijst tevoorschijn komt. Dan met de rechtermuisknop stuk voor stuk aanklikken (naam wordt nu blauw), en dan op del (delete) drukken. Zo krijg je die foute adressen waarschijnlijk wel weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Aanklikken hoeft zelfs niet eens, als je de cursor op de het betreffende mailadres zet, wordt deze al blauw, en kan je 'm zo verwijderen met delete.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas werkt dat bij mij niet tacuma, ik heb macintosh, wanneer ik een adres selecteer (blauw maak) en naar de wisfunctie ga wordt het adres gedeselecteerd.
En als ik bij een geselecteerd adres op de delete-toets druk gebeurt er helemaal niets!