Wat is een datingsite waarbij je mensen kunt vinden die níet bij je in de buurt wonen?

Ik ben op zoek naar een relatie, maar juist níet met iemand hier in de buurt. Nu heb ik het idee dat datingsites juist mensen zoeken die wél bij je in de buurt wonen, maar ik zoek iemand aan de andere kant van het land. Ik wens ook niet gevonden te kunnen worden door iemand die hier in de buurt woont.

Heeft iemand een datingsite die bij deze wens past?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom wil je iemand die heel ver weg woont?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik niet wil blijven wonen waar ik nu woon.

Antwoorden (2)

op alle datingsites kun je zelf je mensen uitzoeken. Je hebt nooit de garantie dat iemand niet bij je in de buurt woont. dat hangt allemaal af van de eerlijkheid van de deelnemers.
12 jaar geleden
Kan heel goed met Skype als ook met de gratis Tagged.