Wat is de snelste manier om vanuit google mail naar de google agenda te komen?

9 jaar geleden
in: Internet
Poet
9 jaar geleden
Links naast je postvak, onder je mappen, kun je een stuk van je agenda zichtbaar maken. Je kunt daar dan ook in
Ritsuka
9 jaar geleden
Via link favorieten

Het beste antwoord

dat is heel eenvoudig, rechts in de balk van je Google mail ( de zoekbalk met vergrootglas) staat een blokje 3X3 als je hier op klik krijg je 9 blokjes waar je uit kan kiezen als de agenda er niet bij staat kan je klikken op meer. om de agenda omhoog te schuiven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Annswers
9 jaar geleden
Heel erg bedankt!