Ik heb een kleine spelletjes website. Ik wil graag een functie toevoegen dat leden (ik heb al een inlog systeem) lees verder in de extra uitleg

een eigen pagina krijgen. (een soort mini sociaal netwerk).
En dat ze ook hun favorieten spelletjes op die pagina kunnen bewaren als boomark.

Wil iemand stap voor stap mij helpen hiermee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Probeer zelf een beginnetje te maken.

Denk goed na over wat je precies wilt en hoe de gebruikers er mee om kunnen gaan.

Eerste stap is dan om een database model op te stellen.
Waarschijnlijk iets van:
tabel: favorieten
gebruiker_id
spelletje_id

Hierna moet je bij al je spelletjes ervoor zorgen dat, als de gebruiker is ingelogd, dat hij zijn spelletje makkelijk tot favoriet kan maken met een knop oid.

Deze knop stuurt een verzoek je database in (in je nieuwe tabel).

Op de profielpagina kan je dan per gebruiker weergegeven wat hun favo spellen zijn.

Dit is in grote lijnen, nu is het aan jou om dit om te zetten in de juiste code. Mocht je daar hulp bij nodig hebben verwijs ik je graag naar de onderstaande bron (mits het in php is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je niet stap voor stap helpen, maar misschien is het handig om van te voren te kijken wat het je gaat opleveren. Weet je nu al iets van bezoekersaantallen? Hebben zij behoefte aan de toegevoegde waarden die je noemt en leeft het jouw nog iets op?
Denk dat je deze vragen voor jezelf moet stellen om te kijken of het zin heeft hierin te investeren.