Wat is een goede site om je filmpjes op te zetten. Sites zoals youtube

Ik ben fotograaf bij 112 Nieuws Leiden, ik film ook bij incidenten, maar youtube vind ik af en toe vervelend werken. Teveel foutmeldingen, te langzaam en het insluiten voor de site is lelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

zideo.nl

Toegevoegd na 30 seconden:
Verdien je nog geld mee ook.

Toegevoegd na 13 minuten:
Zideo is eigenlijk het meest vergelijkbaar met youtube, maar je kan alle filmpjes plaatsen je heb geen censuur (oke toch wel, maar pas als filmpjes geplaatst zijn). deze site zoekt ook naar filmpjes op youtube als ze nog niet zijn geupload op hun server

Toegevoegd na 14 minuten:
en kijk hier ook eens:

http://www.google.nl/search?as_rq=youtube.com&hl=nl&client=firefox-a&hs=B78&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&btnG=Zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Even Googlen en je hebt antwoord; 5 alternatieven zelfs. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ZIE.nl - Nederlandse videosite waar je je eigen filmpjes kan uploaden, je filmpjes makkelijk kan embedden en een eigen videochannel kan beginnen