Hoe haal ik op Facebook de naam van mijn school onder mijn eigen naam weg?

Als ik op het profiel van iemand anders zit en mijzelf in zijn/haar vriendenlijst zie staan aan de linkerkant, óf als ik op 'Vrienden' klik op iemand anders profiel en mijzelf opzoek, dan staat er onder mijn naam de naam van mijn school.

Hoe haal ik dit weg?

Want ik zie dat niet bij andere mensen, terwijl zij voor hun persoonlijke gegevens wel dezelfde school hebben ingesteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (2)

Je gaat naar je profielpagina dan klik je op ''profiel bewerken''. En dan staat er rechts opleiding en werk. En daar haal je het weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft de gegevens niet per se te verwijderen. Je kunt het verbergen voor anderen maar toch in Facebook ingesteld laten staan. Dit is bijvoorbeeld handig voor vriendensuggesties (mensen die op dezelfde school zitten).

Je verbergt de gegevens als volgt:

- Ga rechtsboven naar Account en kies voor Privacyvoorkeuren
- Kies onder Contact maken op Facebook voor Instellingen bekijken
- Kies achter Opleiding en werk voor Aangepast en selecteer dan de optie Alleen ik.

Succes!