Wie weet wat de code 619 kan zijn, zie uitleg.

Mijn pa heeft een dongel gekregen voor zijn verjaardag van iemand, provider xs4all.
Nu wil hij inloggen en krijgt de foutcode 619.
We weten niet hoe we dit moeten oplossen.
Weet iemand wat we kunnen doen?
Niet al te moeilijke omschrijving aub, we zijn maar leken op dit gebied.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Error Code 619.

Deze foutmelding staat voor een aantal dingen.

* U heeft geen username en wachtwoord ingevuld.

* Simcard is niet goed ingevoerd misschien wel vies.

* U heeft uw username met hoofdletter ingevuld.

* Firewall die het blokkeert.

* Wat ik ook een paar keer heb meegemaakt is dat MobilePartner niet zijn login gegevens bewaard.ø

Wat ik ook ben tegengekomen is het volgende (helaas heb ik dit zelf niet kunnen testen).
Als je de connectie op GPRS zet schijnt het wel weer te werken. Ik ben dit nog aan het onderzoeken.

Gevonden op http://www.xs4all.nl/~ruig/umts/win/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij was de SIM kaart geblokkeerd (doen ze om ervoor te zorgen dat niemand de kaart tijdens verzending pakt en gebruikt).

Kaart nummer en Klantnummer (of KVK nummer) bij de hand houden en KPN bellen op 06-12001200.
(overige vragen)