Waarom drijven mensen op vakantieveilingen.nl de prijs op door zo vroeg mogelijk te bieden?

Het heeft volgens mij geen enkele zin om een dag van te voren of zelfs een uur van te voren te bieden. In de laatste 10 seconden is het altijd een wedstrijdje tussen de slimste bieders. Als we nou gezellig allemaal tot die laatste seconden wachten houden we de prijzen voor onszelf een beetje laag en wordt het ook nog lekker spannend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Het is een spel, je wilt die vakantie graag en hoopt dat door jouw bod anderen afhaken. In de praktijk werkt het zo niet. Voordeel van het bieden van te voren is dat je een idee hebt van wat anderen er voor over hebben en kun jij makkelijk jouw eindbod bepalen. Zou iedereen de laatste seconden bieden zou je zwaar moeten gokken wat een ander zou bieden. Dan zijn er ook nog mensen die meer bieden dan wat de reguliere prijs is. Daar zullen we maar helemaal niets van zeggen. Ik heb inmiddels twee maak via de site een goedkope vakantie bemachtige. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mensen begrijpen nog niet zo goed hoe het werkt.
13 jaar geleden
Zou het doorgestoken kaart zijn? Dus mensen die er belang bij hebben zelf een bieding op doen???

Kan me haast niet voorstellen dat mensen zelf zo stom zijn om eerder dan die 10 seconde te gaan bieden.