Hoe kan het dat ik nog steeds gepersonaliseerde advertenties krijg terwijl ik (in Firefox) de do-not-track heb ingeschakeld?

Werkt het wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat DNT werkt denk ik alleen als de andere partij eraan mee wilt werken. Net zoiets als met die bel me niet registers.

Je kunt Gostery installeren en daarmee allerhande trackers blokkeren.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ghostery/
(werkt ook prima icm ABP wat al genoemd is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of de do-not track goed werkt zou ik je niet kunnen zeggen, maar ik vraag me af waarom je überhaupt nog wel advertenties zou willen ontvangen.

Als je in firefox de add-on "Add block plus" installeert, dan zul je geen reclame blok meer zien op je pc.