hoe verwijder je je geschiedenis definitief ? want heb gehoord dat ook geheugen in beslag neemt

normale geschiedenis verwijderen snap ik wel :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Geschiedenis van je webbrowser?
http://www.clear-history.org/clear-browsing-history.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download cc cleaner. Als het goed is haalt dit alles er vanaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ccleaner is idd een zeer goed programma voor je computer op te ruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die had al :D maar toch bedankt voor je reactie
kies wel voor de ccleaner slim versie anders krijgt ge een toolbar erboveop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen tools installeren die maken je pc pas traag. Gewoon met de hand doen bij firefox gaat dit het kalkrijkst en kan je instellen dt de geschiedenis steeds gewist word na afsluiten of 1 keer per week wordt gewist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows cleanup een gratis programma.ook goed voor als je een pc wilt verkopen.onder donatie klik je op douwnloaden.en dan gebruik je na het installeren tourroh clean up.
http://www.stevengould.org/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=223
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je een Mac hebt: CleanMyMac is prima.