Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan google calendar zomaar een kalender toevoegen aan mijn account?

Beetje een raar probleem: ik gebruik google calendar als agenda en daar kun je zelf agenda's aan toevoegen (zoals met weeknrs of nederlandse feestdagen). Vandaag had ik ineens de stardate in mn agenda staan (je weet wel, van star trek).
Ik ken anderen die ook google calendar gebruiken, maar die hebben dit niet..
Wel vond ik op internet deze link: http://www.jaranweb.com/2009/05/stardates-in-google-calendar/

Heeft er nu iemand mijn account gehackt, of denkt google hier een leuk grapje uit te halen ter gelegenheid van de Star Trek premiere? Of een soort virus ofzo? Wat denken jullie?
Ik vind het maar raar...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat het inderdaad een grapje is. Ik kende Google Calender nog niet. Heb me net aangemeld. Op de aanmeldpagina stond een voorbeeld met star-dates. Op mijn eigen (helemaal lege) kalender staan ze niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werkt echt geweldig! En, wat voor mij heel handig is, je kunt je agenda niet kwijtraken! Daarbij kan ik ook mooi de agenda van mn vriendje importeren zodat ik in een oogopslag kan zien of we met vrienden af kunnen spreken ofzo, heel burgerlijk maar o zo fijn! Maar dat van die stardates vind ik toch raar, ik vind dat google zelf daar ook wel een paginaatje aan had mogen wijden..
Ik gebruik ook Google Calendar, maar ik heb nergens last van! Ik zou het wel heel raar vinden als het een grapje is: het zit zo te zien wel erg in de weg!

Misschien kan je de sterrenkalender uitzetten aan de linkerkant van je kalender?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jah kan ook wel, maar ik vond het zo raar dattie er ineens tussenstond..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, misschien komt het omdat je een bepaalde extra kalender hebt toegevoegd?
Ik heb zo bijvoorbeeld de Nederlandse Feestdagen erbij gedaan, omdat ik dat wel handig vond. Als de maker van die kalender ineens besluit dat Konginginnedag ook op 30 Mei is, dan zie ik dan ook meteen. Kortom: misschien heeft de maker dus een grapje uitgehaald met iedereen die zijn kalender gebruikt! Beetje vreemde grap naar mijn mening, maargoed, ik ben niet zo in sterrenkunde dus dat kan aan mij liggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nope, het is echt een nieuwe kalender, hij staat linksonder als nieuw kopje erbij, er is geen andere weg ofzo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding