is er een internet aanbieder die internet aanbied via de kabel waarbij je niet verplicht basispakket moet kopen?

is er een internet aanbieder die internet aanbied via de kabel waarbij je niet verplicht telefonie of televisie bij moet nemen? (zgn. basispakket bij ziggo bijv.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het basispakket van Ziggo is er toch alleen voor het geval je televisie wil ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
negeer mijn vraag, je moet idd. het basis pakket hebben.

Het beste antwoord

Helaas het basispakket is het basispakket.

Op de kabel moet je allereerst het standaard radio en tv aanbod hebben voordat je internet en/of telefoon kan nemen
(Telefonie is niet basic bij kabel tv en radio wel)

Via adsl is het "schijnbaar" wel mogelijk om alleen internet te nemen
Je kan apart internet bestellen maar er zit altijd het component telefoonlijn in.

dus of je heb al een standaard kpn basis bellen
Dan kun je zogezegd bij elk adsl provider terecht voor alleen internet.

Voordeel daarbij wel is dat als internet uitvalt je telefoon het nog wel zou kunnen doen tenzij het echt een draadbreuk is of zo.
omdat je dan nog belt via het ouderwetse koperkabel stelsel
en niet via het modem hoeft te bellen.
je krijgt dan nog een splitter

als je alleen internet zou willen hebben zonder bellen kan
maar je betaald dan toch lijnhuur aan kpn(meestal via je rekening van je internet provider)
kan je net zo goed wel een nummer nemen en gewoon niet bellen.
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Hier heb ik wat aan :-)

Andere antwoorden (1)

Televisie en internet zit in alle basispakketten. Telefonie kun je los hiervan krijgen.