Zal Youtube ooit winstgevend worden?

Zo ja, waarom en wanneer dan?
Zo nee, waarom dan cq wat zou men anders moeten doen?
Graag dus beargumenteren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat denk je zelf? Tuurlijk doen ze dat op enig moment... Beleggers willen vooraf zoveel zekerheid hebben... Net zo bij een bank, als je kunt aantonen dat je de lening NIET nodig hebt, ja dan pas krijg je een lening... Zo ook hier... Ze moeten niets anders doen, dan doorgaan met waar ze mee bezig zijn, dan stroomt de winst naar verloop van tijd binnen, en als dat zo is, ja dan gaan ze pas veranderen, dan gaan ze geld vragen voor TOP-filmpjes enz enz... Zo gaat dat... Kijk eerst moet je de baas worden en als je de baas bent, dan moet je de baas spelen... Dat is toch overal zo...

Ja, ze zullen alleen een beter manier moeten vinden om alle date te verwerken. Maar ik denk dat ze bij google daar wel iets op vinden. Door technologische vooruitgang wordt het instand houden van de site goedkoper, maar de prijs van een advertentie zal in verhouden niet veel veranderen.

Ja.

Natuurlijk zullen ze dat. Ten eerste staat er een groot bedrijf als google achter. Die zijn niet dom die jongens. Youtube geeft ze een prachtige speeltuin om nieuwe vormen van advertentie mogelijkheden te ontwikkelen. Daaruit vloeit weer genoeg geld richting youtube. Momenteel zijn er al advertenties op de site aanwezig. Maar ik kan me zomaar voorstellen dat ze reclame in de filmpjes inbakken , of een balkje, of geld vragen voor filmpjes die grote bedrijven erop zetten of of ... mogelijkheden zat.

Een product wordt winstgevend op het moment dat het aanslaat. YouTube is ondertussen al zó ingeburgerd onder de internetters dat er miljarden mee te verdienen zijn. Moet je nagaan: zelfs de nieuwe Amerikaanse president Obama zendt zijn wekelijkse status report op YouTube uit!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100